fredag 4 februari 2011

Pole Shift - Dollar Inflation - Very important info made viral

Detta gör mig lite konfunderad. Jag fick länken till detta av en av mina Youtube bekanta som jag får mail från regelbundet. Gary, som han heter, är ganska känd runt om på internet men jag vet egentligen inte så mycket om honom. Men det han skickade har börjat dyka upp lite varstans på nätet så kanske är det värt att lyssna till.



Denna andra video skickade Gary en länk till mig. Den gick till en sida från ett telefonkonferensföretag och via en skyddad  Https/SSL anslutning kunde man ta del av denna telefonkonferens som en annan av Garys vänner lagt ut på Youtube.



Ta det för vad det är. Ignorera eller ta till sig. Men en som som Mike Maloney som driver  Goldmoney.com skriver om detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar